Az árak komplett szettre, a kiegészítőkkel együtt értendőek.
Az MFS115nél a 4-2-1 teljesítményre hangolt kipufogó rendszer, és a finomhangolt motorvezérlő elektronika párosítása a jobb gyorsulás, végsebesség gyorsabb elérése és a hajónk hamarabb síklásba hozásának érdekébe jött létre. Az alapfelszereltségekhez tartozik a változtatható alapjárati szabályzás, ami lehetővé teszi az alapjárat 650-850 fordulat perc közötti alapjárat beállítását, a 2,08:1-es áttétel pedig a jobb nyomaték leadását biztosítja az alacsonyabb fordulatszám tartományokban is. A motor rendelkezik egy édesvíz öblítőrendszerrel, ami megkönnyíti az átjáratási procedúrát. A motor igen magas 41A töltési rendszerrel rendelkezik, ami biztosítja az akkumulátoraink folyamatos visszatöltését. Az MFS 115 hordozza magában a TOHATSUTÓL elvárt iparág vezető funkciókat.
VIDEO
A Tohatsu MFS 75 előnyei:
-Dinamikus dizájn, kifinomult részletekkel -Lenyűgöző hajózási élmény -Kiemelkedő megbízhatóság, optimalizált súly -Kiemelkedő üzemanyag takarékosság az SOHC-4V kialakításnak köszönhetően. -Teljesítmény ihlette motorhang és legalacsonyabb alapjárati motorhang -Finomhangolt motorvezérlő (ECU) programozás -Elérhető Long 20”, illetve Ultra Long 25” tengelyhosszban -Rendkívül alacsony 3 STAR CARB & EPA károsanyag kibocsátás -5 év garancia
Nagy teljesítmény és egyszerű kezelés
-4-2-1 teljesítményre hangolt kipufogórendszer nagy nyomatékot, ami garantálja a gyors kisiklást -A finomhangolt ECU biztosítja az erőteljes gyorsítást, amikor szükséges -Elektromos üzemanyagbefecskendezés -Programozott Microcomputeres gyújtásendszer garantálja a gyors indítást -41 Amper töltésű generátor -Új és továbbfejlesztett hajóműház szélesebb fröcskölés csillapító, és anti-ventillációs lemezzel -Állítható kormány szorosság és trim tab a könnyebb kormányzásért -Elektromos billentés (Power Trim and Tilt)
Felhasználói kényelem és megbízhatóság alapjai
-Hőre lágyuló, préselt műanyag (SMC) borítás a strapabíróságért -Eloxált fő alumínium elemek a jobb korrózióvédelem érdekében -Olajgyűjtő tálca az olajszűrő alatt a tisztább olajszűrő csere érdekében -A könnyen hozzáférhető és cserélhető üzemanyag szűrő egyszerű és gyors vízleeresztést tesz lehetővé -Stratégiailag elhelyezett több, mint 16 önfeláldozó anód, a fő alkatrészek megóvása érdekében -Propeller kipufogós rendszer biztosítja a csendesebb működést -Az egyszerű rutinöblítést a beépített édesvízi öblítő rendszer teszi lehetővé -5 lépésben változtatható alapjárati fordulatszám a 650-850 fordulat per perc között -Vezérműtengely által meghajtott trochoid olajpumpa biztosítja a kritikus motoralkatrészek hosszú távú tartósságát -Rozsdamentes vízpumpa csésze és alaplap a tartósság érdekében
Vészjelzés és védelmi rendszerek
-Alacsony olajnyomás vészjelzés (hang és fény) -Túlmelegedés (hang) -Sebességben indítás tiltása biztonság érdekében -Bukóslussz -Maximális fordulatszám szabályzás
TULAJDONSÁGOK:
4-2-1 Teljesítményre hangolt kipufogó
A „4-2-1 Performance Tuned Exhaust” izometrikus összesített kipufogócső maximalizálja a nyomatékot és a gyorsulási teljesítményt. Ez az egyedi kialakítás az iparágban az első, és csak a Tohatsu külmotorokon található meg. Azáltal, hogy minden kipufogójáratot egyenlő hosszúságúra terveztek, az egyes hengerek kipufogógázainak összevonása extra szívást hoz létre, amely segíti a jobb kipufogógáz öblítését a motorból. Ez teljesen kiküszöböli a kipufogógáz rossz áramlásának a lehetőségét, és drasztikusan javítja a teljesítményt.Nézd meg a hozzá kapcsolódó videót! Kattints IDE!
Kiemelkedő nyomaték
A 4-2-1 teljesítményre hangolt kipufogó rendszerből az MFS75/90/115/140 rendelkezik a legnagyobb nyomatékkal, amellyel hamarabb síklásba kerül, és gyorsabban érheti el azt a végsebességet, amelyet bármely más versenytárs.
Kiváló tartósság és optimalizált súly
A tartósság és a súlycsökkentés érdekében a Tohatsu minden viszonylag nehéz alkatrészt tömegét optimalizálta, mint például a hengerfejet, a kipufogócsonkot, a motortalpat, az olajteknőt, a hajtóművet stb. Ezenkívül speciális eloxálási eljárást alkalmaztak minden fő alumínium alkatrészen a motor élettartamának meghosszabbítása érdekében.
Kiváló üzemanyag-hatékonyság
Az MFS75/90/115/140 egyedülálló SOHC-4V kialakítással rendelkezik a kategóriájában, ahol a versenytársak SOHC-2V vagy DOHC-4V. A gyújtógyertyák stratégiailag az égésterek közepén vannak elhelyezve a leghatékonyabb égés érdekében, optimális hővezetés mellett, ami hatékony működést és üzemanyag-takarékosságot eredményez.
Csendesség
Az egyenletes hosszúságú szívócsonkkal, a 4-2-1 teljesítményre hangolt kipufogórendszerrel és a finomhangolt ECU-val az MFS75/90/115/140 izgalmas és teljesítményt ihletett motorhangot biztosít. A nagy kapacitású segédkipufogón belül is a hangok visszaverődnek, hogy csillapítsák a kipufogó zaj áramlást, ami hozzájárul a legalacsonyabb alapjárati zajhoz.
Manőverezhetőség
A finomhangolt ECU programozásával az MFS75/90/115/140-et úgy tervezték, hogy szükség esetén javítsa a gyorsulást, hogy a hajó gyorsabban kerüljön síklásba. A maximális gázállást felismeri az ECU, és lehető legnagyobb teljesítmény elérése érdekében optimalizálja az égést. Ezzel egyidejűleg optimalizálja és megfelelő mennyiségű levegőt és a szükséges üzemanyagot, így a levegő/üzemanyag keverék alkalmasabb a hirtelen gyorsításra, a nagyobb nyomaték elérése érdekében. Hiszen minél nagyobb a forgatónyomatéka, annál nagyobb a gyorsulás, ami jobb rajdinamikát és ezáltal a hajónk gyorsabb siklását eredményezi. (Kattintson ide)
Többfunkciós irányító kar PTT kapcsolóval
A többfunkciós irányító ergonomikus kialakítású, elöl elhelyezett nagy váltókarral és hosszabb gázkarral rendelkezik, a markolat végén található PTT (Power Trim & Tilt) kapcsolóval a könnyebb kezelés és manőverezhetőség érdekében. A különböző szél- és áramlati viszonyok kiegyensúlyozása érdekében a szabályozható alapjárati rendszer lehetővé teszi a felhasználó számára, hogy a kapcsoló megnyomásával a legjobb alapjárati sebességet válassza ki az 5 különböző fordulatszám-tartományból.
TOCS 4,3 hüvelykes LCD kijelző (opcionális)
Az opcionális TOCS (Tohatsu Onboard Communication System) 4,3 hüvelykes LCD-kijelző a CAN-BUS hálózathoz csatlakozik, és közvetlenül kommunikál a motor ECU-jával. A motoradatok, hibakódok és riasztások az LCD-kijelzőn jelennek meg.
SPECIFIKÁCIÓK: