Tohatsu Csónakmotor MFS90A ETL
Tohatsu Csónakmotor MFS90A ETL
4 546 600 Ft

Tohatsu Csónakmotor MFS90A ETL

Az iparágban elsőként alkalmazott technológia, a 4-2-1 teljesítményre hangolt kipufogó rendszer páratlan nyomatékot biztosít a motor teljes fordulatszám tartományában. Ennek köszönhetően jobbak a gyorsulási mutatók, valamint a végsebesség is hamarabb érhető el, hiszen minél magasabb a nyomaték, annál nagyobb erőt képes leadni a motor, így a közegellenállást is gyorsabban leküzdi. Széleskörű felhasználás jellemzi ezeket a rendkívüli csónakmotorokat.

Jelölés a motor nevében: Rövid leírás
C, D, B, CY, E, A (A lóerő utáni betű) A motor generációs jele
W Beluga fehér színű fényezés
S Rövid csizmás
L Hosszú csizmás
UL Ultra hosszú csizmás
SP Sail Pro (Vitorlásokhoz)
E Elktromos indítású
EF Elektromos indítású, karos
EP Távkaros
T Power Trim, elektromos billentésű
C (amennyiben a T után következik) Counter rotation, fordított forgásirányú
4 546 600 Ft
Részletek

Az árak komplett szettre, a kiegészítőkkel együtt értendőek.

Az MFS115nél a 4-2-1 teljesítményre hangolt kipufogó rendszer, és a finomhangolt motorvezérlő elektronika párosítása a jobb gyorsulás, végsebesség gyorsabb elérése és a hajónk hamarabb síklásba hozásának érdekébe jött létre.
Az alapfelszereltségekhez tartozik a változtatható alapjárati szabályzás, ami lehetővé teszi az alapjárat 650-850 fordulat perc közötti alapjárat beállítását, a 2,08:1-es áttétel pedig a jobb nyomaték leadását biztosítja az alacsonyabb fordulatszám tartományokban is. A motor rendelkezik egy édesvíz öblítőrendszerrel, ami megkönnyíti az átjáratási procedúrát. A motor igen magas 41A töltési rendszerrel rendelkezik, ami biztosítja az akkumulátoraink folyamatos visszatöltését. Az MFS 115 hordozza magában a TOHATSUTÓL elvárt iparág vezető funkciókat.



A Tohatsu MFS 75 előnyei:

-Dinamikus dizájn, kifinomult részletekkel
-Lenyűgöző hajózási élmény
-Kiemelkedő megbízhatóság, optimalizált súly
-Kiemelkedő üzemanyag takarékosság az SOHC-4V kialakításnak köszönhetően.
-Teljesítmény ihlette motorhang és legalacsonyabb alapjárati motorhang
-Finomhangolt motorvezérlő (ECU) programozás
-Elérhető Long 20”, illetve Ultra Long 25” tengelyhosszban
-Rendkívül alacsony 3 STAR CARB & EPA károsanyag kibocsátás
-5 év garancia

Nagy teljesítmény és egyszerű kezelés

-4-2-1 teljesítményre hangolt kipufogórendszer nagy nyomatékot, ami garantálja a gyors kisiklást
-A finomhangolt ECU biztosítja az erőteljes gyorsítást, amikor szükséges
-Elektromos üzemanyagbefecskendezés
-Programozott Microcomputeres gyújtásendszer garantálja a gyors indítást
-41 Amper töltésű generátor
-Új és továbbfejlesztett hajóműház szélesebb fröcskölés csillapító, és anti-ventillációs lemezzel
-Állítható kormány szorosság és trim tab a könnyebb kormányzásért
-Elektromos billentés (Power Trim and Tilt)

Felhasználói kényelem és megbízhatóság alapjai

-Hőre lágyuló, préselt műanyag (SMC) borítás a strapabíróságért
-Eloxált fő alumínium elemek a jobb korrózióvédelem érdekében
-Olajgyűjtő tálca az olajszűrő alatt a tisztább olajszűrő csere érdekében
-A könnyen hozzáférhető és cserélhető üzemanyag szűrő egyszerű és gyors vízleeresztést tesz lehetővé
-Stratégiailag elhelyezett több, mint 16 önfeláldozó anód, a fő alkatrészek megóvása érdekében
-Propeller kipufogós rendszer biztosítja a csendesebb működést
-Az egyszerű rutinöblítést a beépített édesvízi öblítő rendszer teszi lehetővé
-5 lépésben változtatható alapjárati fordulatszám a 650-850 fordulat per perc között
-Vezérműtengely által meghajtott trochoid olajpumpa biztosítja a kritikus motoralkatrészek hosszú távú tartósságát
-Rozsdamentes vízpumpa csésze és alaplap a tartósság érdekében

Vészjelzés és védelmi rendszerek

-Alacsony olajnyomás vészjelzés (hang és fény)
-Túlmelegedés (hang)
-Sebességben indítás tiltása biztonság érdekében
-Bukóslussz
-Maximális fordulatszám szabályzás

TULAJDONSÁGOK:

4-2-1 Teljesítményre hangolt kipufogó

A „4-2-1 Performance Tuned Exhaust” izometrikus összesített kipufogócső maximalizálja a nyomatékot és a gyorsulási teljesítményt. Ez az egyedi kialakítás az iparágban az első, és csak a Tohatsu külmotorokon található meg. Azáltal, hogy minden kipufogójáratot egyenlő hosszúságúra terveztek, az egyes hengerek kipufogógázainak összevonása extra szívást hoz létre, amely segíti a jobb kipufogógáz öblítését a motorból. Ez teljesen kiküszöböli a kipufogógáz rossz áramlásának a lehetőségét, és drasztikusan javítja a teljesítményt.
Nézd meg a hozzá kapcsolódó videót! Kattints IDE!

Kiemelkedő nyomaték

A 4-2-1 teljesítményre hangolt kipufogó rendszerből az MFS75/90/115/140 rendelkezik a legnagyobb nyomatékkal, amellyel hamarabb síklásba kerül, és gyorsabban érheti el azt a végsebességet, amelyet bármely más versenytárs.

Kiváló tartósság és optimalizált súly

A tartósság és a súlycsökkentés érdekében a Tohatsu minden viszonylag nehéz alkatrészt tömegét optimalizálta, mint például a hengerfejet, a kipufogócsonkot, a motortalpat, az olajteknőt, a hajtóművet stb. Ezenkívül speciális eloxálási eljárást alkalmaztak minden fő alumínium alkatrészen a motor élettartamának meghosszabbítása érdekében.

Kiváló üzemanyag-hatékonyság

Az MFS75/90/115/140 egyedülálló SOHC-4V kialakítással rendelkezik a kategóriájában, ahol a versenytársak SOHC-2V vagy DOHC-4V. A gyújtógyertyák stratégiailag az égésterek közepén vannak elhelyezve a leghatékonyabb égés érdekében, optimális hővezetés mellett, ami hatékony működést és üzemanyag-takarékosságot eredményez.

 

Csendesség

Az egyenletes hosszúságú szívócsonkkal, a 4-2-1 teljesítményre hangolt kipufogórendszerrel és a finomhangolt ECU-val az MFS75/90/115/140 izgalmas és teljesítményt ihletett motorhangot biztosít. A nagy kapacitású segédkipufogón belül is a hangok visszaverődnek, hogy csillapítsák a kipufogó zaj áramlást, ami hozzájárul a legalacsonyabb alapjárati zajhoz.

Manőverezhetőség

A finomhangolt ECU programozásával az MFS75/90/115/140-et úgy tervezték, hogy szükség esetén javítsa a gyorsulást, hogy a hajó gyorsabban kerüljön síklásba. A maximális gázállást felismeri az ECU, és lehető legnagyobb teljesítmény elérése érdekében optimalizálja az égést. Ezzel egyidejűleg optimalizálja és megfelelő mennyiségű levegőt és a szükséges üzemanyagot, így a levegő/üzemanyag keverék alkalmasabb a hirtelen gyorsításra, a nagyobb nyomaték elérése érdekében. Hiszen minél nagyobb a forgatónyomatéka, annál nagyobb a gyorsulás, ami jobb rajdinamikát és ezáltal a hajónk gyorsabb siklását eredményezi.  (Kattintson ide)

Többfunkciós irányító kar PTT kapcsolóval

A többfunkciós irányító ergonomikus kialakítású, elöl elhelyezett nagy váltókarral és hosszabb gázkarral rendelkezik, a markolat végén található PTT (Power Trim & Tilt) kapcsolóval a könnyebb kezelés és manőverezhetőség érdekében. A különböző szél- és áramlati viszonyok kiegyensúlyozása érdekében a szabályozható alapjárati rendszer lehetővé teszi a felhasználó számára, hogy a kapcsoló megnyomásával a legjobb alapjárati sebességet válassza ki az 5 különböző fordulatszám-tartományból.

TOCS 4,3 hüvelykes LCD kijelző (opcionális)

Az opcionális TOCS (Tohatsu Onboard Communication System) 4,3 hüvelykes LCD-kijelző a CAN-BUS hálózathoz csatlakozik, és közvetlenül kommunikál a motor ECU-jával. A motoradatok, hibakódok és riasztások az LCD-kijelzőn jelennek meg.

SPECIFIKÁCIÓK:

Adatok
Hengerek száma
4
Hengerűrtartalom (cm³)
1995
Teljesítmény (Le)
90
Cikkszám
MFS90A_ETL
Tömeg
178 kg/db