Tohatsu Csónakmotor MFS30D
Tohatsu Csónakmotor MFS30D
1 619 250 Ft

Tohatsu Csónakmotor MFS30D

Tohatsu Csónakmotor MFS30D
Tohatsu Csónakmotor MFS30D

Az MFS30D motorcsalád tökéletes választás számos csónaktípushoz egyaránt. Legyen az akár kisebb felfújható (RIB típusú test), alumínium, vagy akár üvegszálas csónak.

Jelölés a motor nevében: Rövid leírás
C, D, B, CY, E, A (A lóerő utáni betű) A motor generációs jele
W Beluga fehér színű fényezés
S Rövid csizmás
L Hosszú csizmás
UL Ultra hosszú csizmás
SP Sail Pro (Vitorlásokhoz)
E Elktromos indítású
EF Elektromos indítású, karos
EP Távkaros
T Power Trim, elektromos billentésű
C (amennyiben a T után következik) Counter rotation, fordított forgásirányú
1 619 250 Ft
Részletek

A Tohatsu MFS30D előnyei
  • Sokoldalú felhasználás, hiszen a legkönnyebb 3 hengeres 30 lóerős motor a piacon
  • Megújult elegáns dizájn, kétféle színben: Aqua Marine Blue és Beluga White
  • Széles modell kínálat (többféle trib hossz, kézi/elektromos indítás, kormányrúd/távkaros vezérlés, kézi/elektromos billentés/trimmelés)
  • Kategóriájának legjobb teljesítmény/tömeg arányú motorja. Emiatt kiváló teljesítményt biztosít mindenféle típusú hajóhoz, legyen az könnyű, vagy akár nehéz súlyú
  • Rendkívül alacsony, CARB & EPA károsanyag kibocsátási
Nagy teljesítmény és egyszerű kezelés
  • Az optimalizált áttételi arány (2.17:1) alacsony fordulatszámon is biztosítja a megfelelő nyomatékot és a jobb csúcsteljesítmény elérését
  • Akkumulátor nélküli kézi indítás, 4 ütemű elektronikus üzemanyag befecskendezés
  • Digitális CD gyújtásrendszer a gyorsabb indításért
  • Nagy teljesítményű 17,5 amperes generátor
  • Állítható kormányszorosság és trib tab a könnyebb kormányzásért
  • Kézzel billenthető modellek, 6 állítási lehetőséggel
  • Elektromos billentés (Power Trim and Tilt)
Felhasználói kényelem és megbízhatóság alapjai
  • Beépített édesvíz öblítő rendszer az egyszerű rutinöblítés érdekében
  • Olajgyűjtőtálca az olajszűrő alatt a tisztább olajszűrőcsere érdekében
  • Átlátszó üzemanyag szűrőház, amiben egy víz hatására felemelkedő úszó gyűrű található, ezzel jelezve a felhasználónak, hogy víz került a szűrőházba. A betét szerszám nélkül cserélhető
  • Propeller kipufogós rendszer a csendesebb működés érdekében
  • Termosztáttal szabályozott hűtőrendszer az állandó motorhőmérsékletért
  • Rozsdamentes vízpumpacsésze és alaplap a tartósság érdekében
  • Eloxált fő alumínium elemek a jobb korrózióvédelem érdekében
  • Cink bevonat a vízjáratokban a jobb korrózióállóságért
  • 25 literes üzemanyagtank és a hozzá tartozó szerelvények
  • Propellerek széles választéka
Vészjelzés és védelmi rendszerek
  • Túlmelegedés (hang)
  • Alacsony olajnyomás visszajelző
  • Bukóslusz
  • Sebességben indítás tiltás biztonság érdekében
  • Maximális fordulatszám szabályzás

 

JELLEMZŐK:
Irányítás és kormányzás

Az MFS25/30D modellek esetén egyedülálló módon a kormányrúd fogantyújára került a leállító kapcsoló. A négy lépcsőben állítható alapjárati fordulatszám a könnyebb manőverezhetőség érdekében, állítható tartomány: 750-1050 ford./perc között. Bizonyos modellek esetében a sebességváltó, a sebességszabályzó vezérlése, valamint az elektromos indítás található még a kormányrúdon. A Tohatsu többfunkciós kormánykarja többféle modellváltozathoz is elérhető. Mind a standard, mind a többfunkciós kormánykarok rendelkeznek sebesség-szabályozási funkcióval. Ezekhez a modellekhez már többfunkciós iránytókar is elérhető.

 

Többfunkciós kormánykar magasságállítással

A többfunkciós kormánykar 3 magassági fokozatban állítható, valamint opcionális kiegészítővel további 4 fokozatú magasságállítást tesz lehetővé.

 

Nagy teljesítményű 17,5 amperes generátor

Az elektromos indítású modellek kategóriája a 17,5 amperes, nagy teljesítményű töltőrendszert tartalmazzák. Ezekkel az egyedi megoldásokkal fejlesztésekkel érték el a nagyobb generátorteljesítményt, mégpedig úgy, hogy a motor tömege nem növekedett.

 

Optimális motorrögzítési helyek

Áthelyezték a motorrögzítőpontokat, és ezzel optimalizáltuk a távolságot a felső és az alsó rögzítő pontok esetében, úgy, hogy a felső és az alsó rögzítő pontot előrébb hozták a hajtótengely közepétől. Ezzel az újítással sikerült tovább csökkenteni a vibrációt, és növelni a manőverezhetőségen, így összességében még közvetlenebbé és élvezhetőbbé tenni a hajózási élményt.

 

Külső kialakítás/megjelenés

A Tohatsu újonnan tervezett hajtóműháza torpedószerű formát kapott az optimális hidro-dinamikus áramlás érdekében, ezzel csökkenve a vízellenállást és javítva a teljesítményt.

A 2,17:1-es áttétel optimalizálja a forgatónyomatékot, valamint a hajócsavarok szélesebb körű felhasználását is lehetővé teszi. Így optimálisabban választható ki a hajótesthez legjobban megfelelő propeller.

 

Új tervezésű lendkerék

Az újonnan tervezett lendkerék jobb légáramlást hoz létre a burkolaton belül. Ez javítja a belső levegő keringését és csökkenti az elektromos alkatrészek hőmérsékletét a megbízhatóság maximalizálása érdekében.

 

Teljesen új szívócső

A szívócsonkot teljesen újjá tervezték, így sikerült 48%-os súlycsökkenést elérni ezáltal.

 

Kiegészítő vízbeszívó nyílás

Az MFS25/30D modellek hajtóműháza tartalmaz egy kiegészítő vízbeszívó nyílást, ezzel lehetővé téve, hogy a hűtővíz akkor is feljusson a motor hűtésére, amikor az elsődleges vízbemeneti rész bármi miatt eldugul, így megvédve a motort a túlhevüléstől.

 

No-Mess olajszűrő csepegtető tálca

Az újonnan bevezetett olajszűrő csepegtető javítja a szervizelhetőséget, csökkenti a keletkező szennyező anyag mennyiségét és hozzájárul a környezetünk megóvásához.

 

SPECIFIKÁCIÓK:

* A súlyspecifikáció a legkönnyebb változaton alapul.
** Az FC-W® a National Marine Manufacturers Assoc. bejegyzett védjegye. (NMMA)
A specifikációk és leírások előzetes értesítés nélkül változhatnak.

Adatok
Hengerek száma
3
Hengerűrtartalom (cm³)
500
Teljesítmény (Le)
30
Cikkszám
MFS30D