Tohatsu Csónakmotor MFS140A ETL
Tohatsu Csónakmotor MFS140A ETL
5 295 900 Ft

Tohatsu Csónakmotor MFS140A ETL

Tohatsu Csónakmotor MFS140A ETL
Tohatsu Csónakmotor MFS140A ETL
Tohatsu Csónakmotor MFS140A ETL

Az MFS75-115A sorozatunk 140 lóerősre bővült. Dinamikus kialakításával és kifinomult részleteivel az MFS140A kiemelkedő nyomatékot, nagyobb tartósságot optimalizált súlyt és sima működést biztosít.Az iparágban elsőként alkalmazott technológia 4-2-1 teljesítményre hangolt kipufogó rendszer páratlan nyomatékot biztosít a motor teljes fordulatszám tartományában.

Jelölés a motor nevében: Rövid leírás
C, D, B, CY, E, A (A lóerő utáni betű) A motor generációs jele
W Beluga fehér színű fényezés
S Rövid csizmás
L Hosszú csizmás
UL Ultra hosszú csizmás
SP Sail Pro (Vitorlásokhoz)
E Elktromos indítású
EF Elektromos indítású, karos
EP Távkaros
T Power Trim, elektromos billentésű
C (amennyiben a T után következik) Counter rotation, fordított forgásirányú
5 295 900 Ft
Részletek

Az árak komplett szettre, a kiegészítőkkel együtt értendőek.

Ennek köszönhetően jobbak a gyorsulási mutatók, valamint a végsebesség is hamarabb érhető el, hiszen minél magasabb a nyomaték, annál nagyobb erőt képes leadni a motor, így a közegellenállást is gyorsabban leküzdi. Ezeket a motorokat széleskörű felhasználás jellemzi, így minden helyzetben megállja a helyét, legyen az akár egy nehezebb lakóhajó/munkahajó, vagy egy ultra könnyű sporthajó. Bizonyos esetekben az MFS 140A hasonló teljesítményt produkál, mint számos 150 lóerős hajómotor, hiszen bizonyos esetekben a súlykülönbség akár 40 kg is lehet.

A Simpliq™ technológiával tervezett MFS140A SOHC-4V kialakítású, a gyújtógyertyák az égesterek közepén helyezkednek el a leghatékonyabb égés érdekében, az optimális hőelvezetés mellett. Ezek összessége biztosítja az erőt és a dinamizmust, mindezt hatékony üzemanyag fogyasztás mellett.
Fordított forgásirányú hajtás
Két ellenkező forgásirányú MFS140A egyidejű használatával javítható a manőverezhetőség és a stabilitás.

A szabványos funkciók a következők:
  • Változtatható alapjárati rendszer az alapjárati fordulatszám beállításához 650 és 850 között, 50 RPM-es lépésekben.
  • Az áttételi arány (2,08:1) alacsony fordulatszámon is biztosítja a megfelelő nyomatékot és biztosítja a jobb csúcsteljesítményt.
  • Édesvíz-öblítő rendszer, amely megkönnyíti a rutinszerű öblítést
  • 41 amperes generátor
    Az MFS140A csúcsteljesítményt nyújt, amelyet csak a Tohatsuval tapasztalhat.

TULAJDONSÁGOK:

A Tohatsu MFS 140A előnyei:
  • Dinamikus dizájn, kifinomult részletekkel (itt is volt a gyári oldalon hivatkozás)
  • Lenyűgöző csónakázási élmény
  • Kiemelkedő megbízhatóság, optimalizált súly
  • Kiemelkedő üzemanyag takarékosság az SOHC-4V kialakításnak köszönhetően.
  • Teljesítmény ihlette motorhang és legalacsonyabb alapjárati motorhang
  • Finomhangolt motorvezérlő (ECU) programozás
  • Elérhető Long 20”, illetve Ultra Long 25” tengelyhosszban
  • Rendkívül alacsony 3 STAR CARB & EPA károsanyag kibocsátás
  • 5 év garancia
Nagy teljesítmény és egyszerű kezelés
  • 4-2-1 teljesítményre hangolt kipufogó rendszer, dinamikus nyomaték, ami garantálja a gyors kisiklást.
  • A finomhangolt ECU biztosítja az erőteljes gyorsítást, amikor szükséges
  • Elektromos üzemanyag befecskendezés
  • Programozott Microcomputeres gyújtásendszer biztosítja a gyors indítást
  • 41 Amper töltésű generátor
  • Új és továbbfejlesztett hajóműház szélesebb fröcskölés csillapító, és anti-ventillációs lemezzel
  • Állítható kormány szorosság és trim tab a könnyebb kormányzásért
  • Elektromos billentés (Power Trim and Tilt)
Felhasználói kényelem és megbízhatóság alapjai
  • Hőre lágyuló préselt műanyag (SMC) borítás a strapabíróságért
  • Eloxált fő alumínium elemek a jobb korrózió védelem érdekében
  • Olajgyűjtő tálca az olajszűrő alatt a tisztább olajszűrő cserét tesz biztosít
  • Könnyen hozzáférhető és cserélhető üzemanyag szűrő egyszerű és gyors vízleeresztést tesz lehetővé
  • Stratégiailag elhelyezett több mint 16 anód biztosítja a főalkatrészek korrózióvédelmét
  • Propeller kipufogós rendszernek köszönhetően biztosított a csendesebb működés
  • Beépített édesvíz öblítő rendszer az egyszerű rutinöblítés érdekében
  • 5 lépésben változtatható alapjárati fordulatszám a 650-850 fordulat per perc között
  • Vezérműtengely által meghajtott trochoid olajpumpa biztosítja a kritikus motoralkatrészek hosszú távú tartósságát
  • Rozsdamentes vízpumpa csésze és alaplap a tartósság érdekében
Vészjelzés és védelmi rendszerek
  • Alacsony olajnyomás vészjelzés (hang és fény)
  • Túlmelegedés (hang)
  • Sebességben indítás tiltás biztonság érdekében
  • Bukóslussz
  • Maximális fordulatszám szabályzás
Egyéb jellemzők
4-2-1 Teljesítményre hangolt kipufogó

A „4-2-1 Performance Tuned Exhaust” izometrikus összesített kipufogócső maximalizálja a nyomatékot és a gyorsulási teljesítményt. Ez az egyedi kialakítás az iparágban az első, és csak a Tohatsu külmotorokon található meg. Azáltal, hogy minden kipufogójáratot egyenlő hosszúságúra terveztek, az egyes hengerek kipufogógázainak összevonása extra szívást hoz létre, amely segíti a hatékonyabb kipufogógáz öblítését a motorból. Ez teljesen kiküszöböli a kipufogógáz rossz áramlásának a lehetőségét, és drasztikusan javítja a teljesítményt.
Nézd meg a hozzá kapcsolódó videót! Kattints IDE!

Kiemelkedő nyomaték

A 4-2-1 teljesítményre hangolt kipufogó rendszerből az MFS75/90/115/140 rendelkezik a legnagyobb nyomatékkal, amellyel hamarabb síklásba kerül, és gyorsabban érheti el a végsebességet, mint bármely más versenytárs.
Kiváló tartósság és optimalizált súly

Kiváló tartósság és optimalizált súly

A tartósság és a súlycsökkentés érdekében a Tohatsu minden viszonylag nehéz alkatrészt tömegét optimalizálta, mint például a hengerfejet, a kipufogócsonkot, a motortalpat, az olajteknőt, a hajtóművet stb. Ezenkívül speciális eloxálási eljárást alkalmaztak minden fő alumínium alkatrészen a motor élettartamának meghosszabbítása érdekében.

Kiváló üzemanyag-hatékonyság

Az MFS75/90/115/140 egyedülálló SOHC-4V kialakítással rendelkezik a kategóriájában, ahol a versenytársak SOHC-2V vagy DOHC-4V. A gyújtógyertyák stratégiailag az égésterek közepén vannak elhelyezve a leghatékonyabb égés érdekében, optimális hővezetés mellett, ami hatékony működést és üzemanyag-takarékosságot eredményez.

Csendesség

Az egyenletes hosszúságú szívócsonkkal, a 4-2-1 teljesítményre hangolt kipufogórendszerrel és a finomhangolt ECU-val az MFS75/90/115/140 izgalmas és teljesítmény ihletett motorhangot biztosít. A nagy kapacitású segédkipufogón belül a hangok visszaverődnek, hogy csillapítsák a kipufogózaj áramlást, ami hozzájárul a legalacsonyabb alapjárati hanghoz.

Manőverezhetőség

A finomhangolt ECU programozásával az MFS75/90/115/140-et úgy tervezték, hogy szükség esetén javítsa a gyorsulást, hogy a hajó gyorsabban kerüljön síklásba. A maximális gázállást felismeri az ECU, és lehető legnagyobb teljesítmény elérése érdekében optimalizálja az égést. Ezzel egyidejűleg optimalizálja és megfelelő mennyiségű levegőt és a szükséges üzemanyagot, így a levegő/üzemanyag keverék alkalmasabb a hirtelen gyorsításra, a nagyobb nyomaték elérése érdekében. Hiszen minél nagyobb a forgatónyomatéka, annál nagyobb a gyorsulás, ami jobb rajtdinamikát és ezáltal a hajónk gyorsabb síklást eredményez. (Kattintson ide)

Ellentétes forgás:

A standard és az ellentétes forgási modellek kombinációja javítja a manőverezhetőséget és a stabilitást az iker MFS140 alkalmazásokban.

Többfunkciós irányító kar PTT kapcsolóval

A többfunkciós irányító ergonomikus kialakítású, elöl elhelyezett nagy váltókarral és hosszabb gázkarral rendelkezik, a markolat végén található PTT (Power Trim & Tilt) kapcsolóval a könnyebb kezelés és manőverezhetőség érdekében. A különböző szél és áramlati viszonyok kiegyensúlyozása érdekében a szabályozható alapjárati rendszer lehetővé teszi a felhasználó számára, hogy a kapcsoló megnyomásával a legjobb alapjárati sebességet válassza ki az 5 különböző fordulatszám-tartományból.

 

TOCS 4,3 hüvelykes LCD kijelző (opcionális)

Az opcionális TOCS (Tohatsu Onboard Communication System) 4,3 hüvelykes LCD-kijelző a CAN-BUS hálózathoz csatlakozik, és közvetlenül kommunikál a motor ECU rendszerrel. A motoradatok, hibakódok és riasztások az LCD-kijelzőn jelennek meg.

SPECIFIKÁCIÓK:

Adatok
Hengerek száma
4
Hengerűrtartalom (cm³)
1995
Teljesítmény (Le)
140
Cikkszám
MFS140A_ETL
Tömeg
178 kg/db